Обмін та повернення

  • Вся наша продукція відправляється в ретельній упаковці
  • Якщо Ви залишились незадовільні якістю, то після огляду товару на Новій пошті Ви можете зв'язатись з нашими менеджерами та оформити повернення (за умови, що клієнт сплатив замовлення). Обміняти (повернути) якісний товар можна протягом 14 днів, якщо він не був у вживанні (не використовувся), не порушена упаковка, зберігся товарний вигляд та всі аксесуари. 
  • Ми страхуємо всі відправки на "Новій пошті" на повну суму замовлення. У разі отримання пошкодженного товару при перевезенні - "Нова пошта" забов'язана відшкодувати отримувачу повну суму страхування.

Повернення або обмін товару належної якості:
Покупець може повернути або обміняти товар протягом 14 днів, якщо:

  • товар без механічних ушкоджень
  • товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  • якщо товар був запакований в одноразову блістерну упаковку - він приймається, якщо упаковка не розкривалася;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка.

Повернення або обмін товару неналежної якості:
При отриманні товару на пошті, покупець повинен оглянути товар і, виявивши брак, дефект, плями, сколи, подряпини або не повний комплект товару, відмовитись від товару.

Резкізити для повернення:
Покупець повинен зв'язатися з магазином за номером телефону +380990563666  і вказати причину відмови від товару. Тоді магазин надішле повторно товар або поверне кошти за узгодженням з покупцем.

Повернення грошових коштів покупцеві
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. 

Гроші за товар, оплачений безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом платнику протягом 7 днів.